نیایش

ای اسم مقدسی که از برکت تو گره رنج ها و غم ها گشوده میشود.

ای نام مبارک که به یاد تو فشار بلیات آرام می گیرد و بار سنگین محنت ها به مدارا و ملایمت می گراید.

ای کسی که تنها از تو٬ تنها راه نجات را می جویند و از برابر حمله حادثات به سوی تو فرار می کنند. قدرت جلیل و عظیم تو امواج حوادث را در هم می شکند و لطف پنهان تو بیچارگان را چاره می سازد و دردمندان را دارو و درمان می بخشد.

ای پروردگار دانا و توانا

تو از غمی که در دل دارم آگاهی و می دانی که این غم مایه پریشانی خاطر من و موجب آشفتگی ضمیر من گشته است.

تو می دانی که فشار این بار پشت مرا خم کرده و تاب و توان از جان من ربوده است.

تو می دانی که دیگر طاقتم طاق شده و به مستمندی و مسکنت در افتاده ام.


خدایا چنان کن سرانجام کار       تو خشنود باشی و ما رستگار


نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ

غم ات در نهان خانه دل نشیند **********

سپیده(خدایی تازه می خواهم) سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ق.ظ http://deltangiham.persianblog.ir/

سلام
خیلی زیبا می نویسی
خوشحالم که یه دوست دیگه ام وبلاگ نویسه
شاد باشی
راستی با تاخیر چند روزه تولدت مبارک
ببخش که دیر شد

سلام استاد
ممنون از لطفتون
زنده باشید و سربلند
در پناه حق

زینب سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

نه از وبلاگت خوشم نیومد دیگه نمیام

زینب چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://ze1364.mihanblog.com

سلام
چند روزی مریضم حوصله بروز کردم وبلاگمو ندارم
حالم که خوب شه حتما مطلب میذارم..
ممنون که به وبلاگم سر میزنی
وبلاگ شما هم قشنگه
موید باشی

سلام
خدا بد نده!
تو وبلاگم اتفاق تازه ای نیفتاده که قشنگ بشه
حق با شماست باید یه کم بهش برسم.
در پناه حق

زینب چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ http://ze1364.mihanblog.com

من که گفتم وبلاگتون خوبه...اون زینب بالایی من نیستم...شاید همونیه که تو وبلاگ من نظر میداد به اسم شما...
مرسی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد