نیایش

هر که در این بزم مقرب‏تر است

جام بلا بیشترش مى‏دهند

و آن که زدلبر نظر خاص یافت

داغ عنا بر جگرش مى‏نهند


خدایا مرا به ابتذال آرامش و خوشبختی مکشان.

اضطراب های بزرگ ،غمهای ارجمند و حیرت های عظیم را به روحم عطا کن .لذت ها را به بندگان حقیرت بخش و دردهای عزیز،بر جانم ریز.

خدایا به من عشق بی هوس ، تنهائی ،در انبوه جمعیت ،دوست داشتن بی آنکه دوست بداند،روزی کن.


زنده یاد دکتر شریعتی


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ

حسام جان این وبلاگت خیلی قشنگه مخصوصا حرف هایی که از دکتر شریعتی می نویسی

سلام
از اینکه قابل دونستی و اظهار نظر فرمودی ممنونم.
موفق باشی
یا علی

مهسا پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

زندگی من بنظرم همانقدر غیر طبیعی ، نامعلوم و باور نکردنی میاید که نقش روی قلمدانی که با آن مشغول نوشتن هستم .گویا یکنفر نقاش مجنون وسواسی روی جلد این قلمدان را کشیده . اغلب باین نقش که نگاه می کنم مثل اینست که بنظرم آشنا میاید.شاید برای همین نقش است .شاید همین نقش مرا وادار به نوشتن می کند.

صادق هدایت

زلف بر باد بده تا بدهی بر بادم
من به زیبایی آن زلف رها معتادم

سلیمانی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام
شاعر بیت زیر کیست؟
هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش می دهند
ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد